کاریناکارینا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

کـاریـنـــ ـ ـ ـا بـلـــ ـ ــا

یه خبر

1391/5/14 21:47
نویسنده : خواهر کارینا
898 بازدید
اشتراک گذاری

       سلام به دوستان کاری بلای پیکاسو

امروز معلم کارینا به  مادرم زنگ زد و گفت یه مسابقه نقاشی از استان اصفهان است که برای بچه ها است با موضوع:یه دشت پرگل یا مزرعه ای با مترسک

که کارینا توی این مسابقه شرکت کرده و الان هم داره نقاشی اش رو می کشه و فردا برای مدرسه اش میبره

راستی فقط هم ١ نفر برنده میشه

اگه وقت کردم عکساشو براتون میزارم

حتما به خواهرش رفته

چون من هم توی مسابقه جهانی نقاشی شرکت المانی فابر کاستل دوم شدم،البته با موضوع قلعه سحر امیز من.

البته این مسابقه مال پارسال بود

تازه جایزه هم برام فرستادن

ماژیک ٨٣ تای فابر ، مداد رنگی ٢٤ تایی فابر به همراه یه لوح تقدیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سبحان جون
14 مرداد 91 22:32
عزیزم چرا بیکار نشستی بدو بیا رای بده به سبحان جون شماره 13 اینم ادرس جایی که باید رای بدی http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
کیمیا
18 شهریور 91 13:20
سلام کاری بلا
باریک الله به تو خانم زرنگ


سلام عزیزم
مر30 فدات
مهرانا
22 شهریور 91 17:06
باریک الله


قربون شما
Asef760
22 شهریور 91 18:44
سلام
مرسی که سر زدی
من لینکت کردم دوست داشتی بلینک


چشم عزیزم میلینکمت
باران قلنبه
24 شهریور 91 12:57
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
فرشته
25 شهریور 91 20:40
عزیزم...من لینکیدمت..بازم بیا.خوشحال میشم


مرسی عزیزم
چشم البته که میام تو هم لینک شدی
مامان و بابای سونیا
30 شهریور 91 15:01
سلام
ممنون که به ما سرزدید
باز هم منتظرتون هستیم


خواهش میکنم
چشم حتما
مامان تینا و رایان
7 مرداد 92 15:28
چه باحاااال از این مسابقات رو از کجا بفهمیم کی برگزار میشن..؟شدیدن عشق فابرکاستله دخترمون...شاید یه چیزی برنده شدیم
اگه باز از این مسابقات بود خبرم کن


مربی کارینا خبرمون کرد چشم اگه دوباره برگذار شد خبرتون می کنم..
مامان تینا و رایان
7 مرداد 92 15:37
مرسی عزیزم..منظورم جایزه دارش بود ها؟از نوع فابرکاستل